Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Η αγάπη δεν μετρίεται με ποσότητα αυτό που τη χαρακτηρίζει είναι η ποιότητα.Δεν υπάρχει σ'αγαπάω πολύ ή λίγο...υπάρχει σ'αγαπάω μέχρι εκεί που δε μπορείς να φανταστείς μέχρι εκεί που μπορώ να απλώσω τα χέρια μου για να αγγίξω τον ουρανό...Αγάπη σημαίνει να πονάω όταν πονάς, να δακρύζω όταν δακρύζεις και εσύ, να χαμογελάω όταν βλέπω απλά πράγματα να σε κάνουν ευτυχισμένο...Να αναπνέω γιατι υπάρχεις εσύ και να τα βλέπω όλα ομορφότερα γύρω μου γιατί ξέρω πως κάθε μέρα θα μου χαρίσεις ένα σου βλέμμα και ένα χαμόγελο..

2 σχόλια:

  1. Η αγάπη είναι σταθερή,
    εμείς είμαστε άστατοι.
    Η αγάπη εγγυάται.
    οι άνθρωποι προδίνουν.
    Την αγάπη μπορείς πάντοτε
    να την εμπιστεύεσαι,
    τους ανθρώπους όχι.

    Φύλαξε την αγάπη στην καρδιά σου.
    Η ζωή χωρίς αγάπη είναι σαν τον ανήλιαγο κήπο
    με τα νεκρά λουλούδια του.
    Καλή σου μέρα φίλη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ίσως αυτό που πληγώνει περισσότερο είναι ότι μέσα στην καρδιά μας οι περισσότεροι από εμάς έχουμε τρομερά αποθέματα αγάπης να δώσουμε και να προσφέρουμε...μας πονά ακόμα πιο πολύ όμως πως καθημερινά διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν να το εκτιμήσουν αυτό...Καλημέρα και σε εσένα φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή